despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 30 noiembrie 2016

CE NU AM SA FAC NICIODATA

sursa foto: internet

     Daca ne analizam individual, fiecare gaseste in launtrul personalitatii sale, numai asa zisele calitati... bunatate si frumos.

     Apoi, precum Tarzan, ne batem cu pumnii in piept ca nimeni nu mai e la un nivel atat de ridicat al umanitatii, si intram intr-o concurenta scerba "care mai de care".
     Pai de atata suntem in state, sa ne "concuram" in asa numitele "calitati". Insa daca este sa ne lasam amprenta prin anumite fapte... o facem ori in sens negativ, ori absentam.
     Privind anaĺiza generala, ne ingrozim. Putem spune ca traim intr-o lume de rahat fiindca mereu ii gasim defecte. Iar marele handicap al societatii este ignoranta.
   EU, singura ratacita intr-o mare de  suparari, declar pe propria raspundere ca:
      - NU am sa trec nepasatoare pe langa o femeie cu in copil in brate (carut) si unul de mana, fara sa-i acord ajutorul in caz de nevoie.
     - NU am sa trec nepasatoare pe langa batranii care au nevoie de ajutor (gen, carat o plasa grea).
    - NU am sa rad de saracia (evident, materiala) si neputinta nimanui.
     As mai continua lista pe care am inceput-o, insa rautatea din mine imi umbreste "condeiul" (tastatura)

     Semnat:    Un simplu om printre oameni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu