despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

vineri, 9 decembrie 2016

AM COLORAT...

sursa foto: internet

     ... fulgi pe obrazul tau, la gura sobei. Am colorat stropi de senzatii cu absenta si prezenta mea...

     Azi am colorat...
     Ti-am colorat cu zambete ziua si am facut-o curcubeu.
     Ti-am colorat poezie si cantec in simtire, ti-am colorat pe intuneric imagini cu gust de libertate...
     Am colorat in tacere, tacerea ta, cu miros de trandafiri, dorind sa te stiu impacat cu mine... cu linistea... cu totul tau.
     Am colorat cu emotii in zambetul tau, cu vibratii in curiozitatea ta si fiori, dorintele noastre... am colorat un delir pitit in umbra mea...
     Am colorat cu mine secunda ta, cu tine, gandurile mele...
     Azi... Am colorat.... cu tine, viata mea ...
Dar cine esti tu?!?...
...esti doar un suras in coltul inimii.... si insisti sa ramai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu