despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

joi, 29 decembrie 2016

DOAR O TEAMA

   
sursa foto: internet

     Carari intunecate rasuna trist a pasii tai goliti de tine... tu, o ancora aruncata intru-n vis uitat de luciditatea ta... doar EU, imi masor urmele cu ale tale, incercand sa te regasesc.

     Te-am perdut?.. vreodata?.. poate nici nu te-am cuoscut... eu, in delirul meu gust salbatic din supravietuire si imi privesc stupidele idei in oglida... incerc sa ma concentrez...sa te constientizez...sa te aduc in prezentul meu haotic... dar esti atat de...atat de alunecos...
     Imi respiri in tampla pacatul si ma condamni...la fericire. Pielea iti raspunde, sufletul trasare... timpul este nimic, acum.
     Cine esti?... Ma sperii si ma domini.... cu groaza accept, dar sper...sper, sa ma trezesc din visul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu