despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

marți, 20 decembrie 2016

GAND RATACIT

sursa foto: internet

     Fac ce fac si scap cate un gand... se prelinge repede si rece spre amintirea unui inceput misterios.... un fruct bine copt reasezat in varf de copac...

     ...neputincioasa ghicesc crampeie din tine, tu, un puzzle fara piese, o ploaie fara stropi, o iubire fara prezenta... viata si moarte, totodata.
     Ghicesc absentul si citesc abisul, cad si ma inalt cu un singur gand, cel ce se prelinge repede si rece spre tine, si tu, ratacit printre simtiri.
     O clipa, apoi plec sa ma compun din note muzicale zugravite pe portative trasate de.... tine.
     Doar ea, luna stie...
     ...si imi prind marsavul gand... am sa te incatusez, racnesc din toate puterile, si am sa te tin flamand, doar asa, ca sa nu poti creste... am sa te tin mic, sa nu ma poti ucide... vreodata.
     Adio gand! Adio vis! Adio ... eu plec... nu mai am din ce sa construiesc lumi...
     Azi, e ziua cand pamantul s-a oprit, iar eu... am mai murit un pic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu