despremineincuvinte.blogspot.ro Web analytics

vineri, 9 decembrie 2016

SCRISOARE CATRE TINE.


sursa foto: internet

     Ma picuri enervant de dureros, cu ganduri insistente.

     Imi urli chemarea in singuraticul neant al perceptiei mele si imi doresti prezenta printre labirinticele trairi ce te-ncearca mereu, si mereu iti indrepti frumosul spre mine cucerind taramuri nici de mine stiute.
     Ma privesti duios in plasmuirea ta si te-nalti tot mai mult. Iar sus-ul devine jos.
     Imi schimbi in toiul gerului, zapada intr-un pahar cu lapte cald, indulcit cu buzele tale... apoi il servesc privind limbile de foc... din semineu... din sufletul tau... din focul de tabara... din focul vulcanilor suparati... din focul universal... si gust infometata fragmente din tine...
     ...Imi transformi ploile in diamante si risipesti ceata cu respiratia ta usoara, ritmica, calma...
     Imi strigi chemarea in casuta uitata de pitici, de alba ca zapada, de povestitor... si imi plangi absenta muntilor, pe care numai TU, ii poti urni.
     ...si dorul se aprinde-n prezentul meu si nauca pasesc dar plutesc prin azi-ul meu stropit cu amnezii...
      ...si cred ca ma sting, si eu, si stelele mele de pleci, si focul ma arde-n vapai si apa ma-gheata in aisberguri nemuritoare daca TU, vei pleca acum.
      Imi plang iubirea nesperata si mor... mai mor un pic cu fiecare pas grabit, cu fiecare tacere si nepasare.
      Nu pleca... te rog sa mai ramai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu